niedziela, 23 października 2016

The beginning - black and white


Cześć,

Postanowiłam, że w pierwszym poście postaram się opowiedzieć wam coś o sobie i przedstawić jak będzie wyglądała moja strona.  Zacznę od tego, że nazywam się Aleksandra i mam 17 lat. Od dłuższego czasu zastanawiałam się własnie nad tym, aby założyć coś własnego- padło na bloga.
Będą tutaj przeważać zdjęcia, które postaram się dodawać systematycznie w poniedziałki. Nie chcę dużo pisać, może za jakiś czas, a będą to krótkie opisy do zdjęć. Jednak wydaje mi się, że na początek nie jest to po prostu potrzebne. Na tym blogu nigdy nie będzie sprecyzowanej tematyki, będę tutaj zostawiać co jakiś czas cząstkę siebie poprzez fotografię.
Podsumowując, napisałam tutaj o rzeczach, które są moim zdaniem najważniejsze. Jeżeli spodobał ci się ten post, albo po prostu jesteś ciekawy/ciekawa kolejnego- zostań ze mną na dłużej:) Każdy odzew jest motywacją do działania. Prowadzę tylko dwie strony bloga i instagrama, na którego również cię zapraszam. (link w opisie)









40 komentarzy:

  1. super, jestem bardzo ciakawa, dlatego zostaje z toba :) zapowiada sie swietnie! ♥ powodzenia!

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design bloga! Ja zostaję obserwatorem,czekam na więcej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ze Ci przypadł do gustu! ♥
      Ja również, wpadnę na pewno:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny design! To zdjęcie jest mega, na pewno będę tu częściej wpadać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, to znowu ja! :) jestem zainteresowana twoja propozycja, czy mozesz mi wyslac mail z dalszymi szczegolami? e-mail: olak1011@o2.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne zdjęcie po prawej stronie <3 Ale obserwuje wtedy kiedy widzę więcej postów :D do dzieła !
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Wielu sukcesów! Piękne zdjęcie po prawej :3

    normalbutdidnot.blogspot.com
    blog klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiatm i powodzenia w blogosferze! Mam nadzieje, że nie zrezygnujesz po kilku tygodniach! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. na pewno tego nie zrobię! :) Dzięki ♥

      Usuń
  9. Witaj!Życzę ci powodzenia w prowadzeniu bloga.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej ! zapowiada się ciekawie dlatego juz obserwuje :) wbijaj do mnie !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w blogowaniu! widze, ze juz masz mocny i pewny start, tak trzymaj;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki

    odwdzięczam się za każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/2016/10/cafe-22.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam w blogosferze! Czekam na więcej postów! Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog zapowiada się świetnie! :3
    Zapraszam do mnie bleedingoutforyou.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To trzymam za Ciebie kciuki, życzę powodzenia i wiele sukcesów w blogowaniu!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczny uśmiech! pozdrawiam!
    zapraszam do siebie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w blogowaniu! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam.
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę ci powodzenia w blogowaniu! Systematyczność jest kluczem do sukcesu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega uśmiech!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w blogowaniu, tylko broń Boże, nie baw się w kom za kom,obs za obs!

    http://www.strong-power.pl/
    zapraszam na nowego bloga, jeśli ci się podoba,zapisz się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiego zamiaru! Dzięki wielkie ♥

      Usuń
  23. Piękna zapowiedź! Życzę powodzenia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać dalszych postów <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w blogowaniu! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w blogowaniu,na pewno jeszcze Cię odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń